torsdag 8 januari 2009

Sex mer eller mindre pinsamma sanningar...

1. Jag ryser av välbehag när jag ser idrottsbilder i slowmotion med musik till.
2. Jag skulle bli enormt glad om jag fick en grammis.
3. Jag skulle vilja spela in en musikvideo i vilken jag framstår som lite svår.
4. Jag sjunger med i "Jenny let me love you" av E.M.D. och tror mig klara de höga tonerna.
5. Jag tycker tv-galorna blir sämre och sämre på men jag tittar ändå.
6. Jag brukar gråta när jag tittar på Extreme Home Makeover

4 kommentarer:

Tobbe & Hanna sa...

Hahaha du är så härligt blödig Kimpa!!//The Tube

Tobbe Möller sa...

Jag skämsgråter nästan när jag äter Big Tasty på McDonalds. Så jävla god... och jag som tycker så illa om McD... VILL tycka iaf.

Hobbyisten sa...

haha. extreme home makeover. det gillar jäntan, men jag hatar det. den där äckliga "bless america" programledaren gör mig spyfärdig.

en sak som däremot är roligt är att räkna hur många gånger de säger "oh my god" eller det lite trendigare "oh my gosch".

Stranne sa...

Haha. Tobbe, hmm.. behöver den inte lite salt den där smaklösa burgaren? =)

Bungalow... jäntan vet vad som e bra! =)