måndag 26 januari 2009

Första gången på två månader...

Ja, det är verkligen så länge sedan sist. Snacka om att jag varit sugen. Nästan desperat.

Har velat få te de. Tjatat, peppat. Idag hände det äntligen. I en och en halv timme höll vi på. Var helt svettig efteråt. Lite matt. Faktiskt lite hes också.

Repa är kul!

Fick en spelning idag med. 28/2 i Malmö. Solo. Ska bli mycket trevligt. Förband till Persons Pack.

En sak till. På Grammis-galan är alla musiker (nästan) packade och dryga i sina tal. På Guldbagge-galan käns det mer seriöst och nyktert. Fick förklarat för mig att det handlade om "image". Hmmm... Tror man borde tänka över det där med val av image. Jag röstar för att det ska bli fett ute (om jag får använda ett ungdomligt uttryck) att vara full på scen och när man tar emot priser.

4 kommentarer:

Tisdagsnjutaren sa...

Perssons Pack spelas med jämna mellanrum hemma hos mig och annasara. funkar alltid.

jagheltenkelt sa...

håller såå med dig Kim.. satt och vart så pissed på b la kleerup och håkan hellström som uppträdde som ägg.. dåligt.. nice blogg.. brukar läsa den.. saknar tiden på europolitan.. kramis Linda

Stranne sa...

Perssons Pack är bra!

Tack Linda. Va roligt att du läser. =)

jagheltenkelt sa...

så lite så..