söndag 11 januari 2009

En söndag är alltid en söndag och det är tur det!



Förr gick jag alltid i kyrkan kl 11,00 samt 18,00. Nu för tiden är rutinen en annan när det är söndag.
Idag har nog varit en klassisk söndag hos oss. Vaknade, slöar extra på morgonen, frukost, städa, bada Freja, handla ny kattlåda (händer inte varje söndag), laga korv stroganoff (händer inte heller vaje söndag). Nu väntar slapperi i soffan. Förr hade vi alltid intimt samkväm i reklampausen till Parlamentet.

Funderar på att skaffa akvarium. Det är ju så fint.

Har lyssnat 5-6 gånger på den kompletta, slutmixade skivan idag. Mmm... jag hoppas många kommer se till så de införskaffar ett exemplar. Med största möjliga ödmjukhet så måste jag påstå att den blir väldigt bra. Jag tror jag bestämt mig för låtordningen nu.

Har även börjat klura på mina 5 favoritlåtar. Kom på att det finns för många så nu tar jag låtar som varit milstolpar i mitt liv istället. En Winnerbäck, en Sundström, en Dylan, En Hoola bandoola, en Stones och en Totta Näslund. Vi får se om de står sig till lördag.




1 kommentar:

Anonym sa...

Halloj!
Oj, vad spännande med skivan. Klart man ska införskaffa ett ex eller två. Måste ha en i bilen och en i huset ju! Förra skivan går fortfarande varm här hemma. Sonen frågade för några dagar sen...mamma tröttnar du aldrig på den...svaret blev..NAE, faktiskt inte. Det kallar jag riktigt bra låtar det. Ojoj, så bra den e. Konstigt med tanke på att jag köpte den i februari 2008. Lycka till nu under 2009 och hoppas det går riktigt bra!
/Susanne