torsdag 15 november 2007

Vinter!

Brrr... vaknade kl 06,00 när jag skulle. Steg upp och kunde konstatera att det är 3,5 minus ute. Kollade inne-tempen; 20 grader. *puh* pannan funkar.

Våra vänner, Sara & Martin har bokat tomten (vid jul blir denna mening kostig...hmm, tomten?) framför oss så om allt går som det ska blir vi grannar nästa sommar. Roligt!!! Känns som vi börjar ta över Runsbäck. :-)

Lyckades knåpa ihop en låt förra veckan om livet och kärleken. Vart nöjd måste jag säga.
En vers jag fick till extra bra delar jag med mig här, som om någon läser. haha. Inget vet ju typ att jag bloggar.

Här är hur som helst en vers ut "Hjulet"

"Jag flackar och ser mig omkring.
Och fattar att något gått snett.
Den kärlek som sägs vara blind.
Är nog den enda som någonsin sett.
För den som tror sig kan se.
Glömmer barnet som fick dem att le.
Man suckar åt fallande bud
Och glömmer att livet är nu."


Nu ska jag ta en kopp rättvisemärkt kaffe till innan det är dags att köra mot förvärvsarbetet.

Inga kommentarer: