onsdag 28 november 2007

Smittfri & teabauka pao baonan

Ao men. Så är det. Efter en söndag över toalettstolen, tre gånger i timmen är jag nu ganska återställd igen. God damn, maginfluensa/vinterkräksjuka är inte att leka med. Undrar hur länge man skulle palla. Just när man efter 10 ordenliga kräkningar tömt magen flera gånger om, och det inte finns mer att få upp. Då ska magen ändå jobba på en ny kraftfull spya. Vad får man som tack? Jo, den där gula och sjukt beska magsaften a´la galla i ett lager över smaklökarna.

Nu är jag hur som haver bra. Och smittfri. Fick vända hem fr jobbet igår då jag inte visste att man skulle hålla sig hemma 48 timmar efter sista kräkningen. Men nu har det gått runt 68 timmar. Freedom!!!!

Fick till en ny låt igår kväll. Svänger som bara den. Blev mer Kent än jag räknat med, men alla i bandet verkade gilla den och vi fick relativt fort till en snygg figur.

Ett textklipp från refrängen av nya The End:

"I stunden när allting tar slut.
När vi en sista gång andas ut.
Då blir vi lika av tidens beslut.

Jag somnar in och hoppas känslan är mjuk."

1 kommentar:

Mysan sa...

Så Väggen fick sig en låt tillslut ;)