lördag 21 februari 2009

Man får göra det bästa man kan av vintern...

Pulka och snö. Jonny förevigade Frejas och Lucas första pulkarace!

Sportsligt eftersnack... vem som vann bryr man sig inte om i den åldern. ( men jag har för mig det var Freja)

Oavsett hur trevligt det var i snön så vill jag ändå ha vår och sommar nu. Förkylning har drabbat min arma kropp. Jag är av det manliga könet och då vet ni säkert vad det innebär. 38 i feber i en manlig kropp är typ 46 grader. En hostning är lunginflammation. *host*

Nu får det bli whisky och schlager. (whisky hjälper mot både förkylning och dåliga låtar.)

2 kommentarer:

Tisdagsnjutaren sa...

snön faller och vi med den.
tänk om inte vintern funnits. vad skulle då alla barn leka i?

Stranne sa...

De skulle tex kunna leka i ett klarblått hav.
På en grön sommaräng.
På en nyklippt gräsmatta.

Snö ska det vara vid jul och nyår. Sedan räcker det.

Men visst, det var kul att åka pulka. ;-)