tisdag 17 februari 2009

Familj!

Idag har jag stått och frusit i några timmar. 4-5 minus och kortärmad skjorta. Allt för konsten och bra foton till skivomslag. Mr. Durling är riktigt grym och bra blir det. Det är ett som är säkert.

Sedan bar det av hem. Till familjen med stort F. Mamma och pappa är på besök. De hämtade Frejsan på dagis idag och ska ha hand om henne imorgon. När jag och Helena kom hem idag stod en fantastisk kycklingpaj på bordet, en flaska vin uppkorkad och Freja hade hjälpt till med salladen. Lyx!

Dagens sanningar är att man ska ta hand om varann och inte ta saker för givet. Jag älskar min familj. Jag har världens bästa fru, en sagolikt, underbar dotter och en mamma och pappa som inte växer på träd. Detta kan man dessutom toppa med två makalöst goa systrar.

Sådant ska man inte ta för givet. Sådant ska man vårda ömt.

3 kommentarer:

Tisdagsnjutaren sa...

Våran Freja började vi kalla Frejson :) Nu heter hon det. Jag väntar med spänning på plattan. ÄR den lika bra som förra?

Stranne sa...

Den är bättre...tror jag ;-)

Kalle&Katja sa...

Åhh så fint skrivet miiin bror!! Jag älskar dej också:) Kramar