lördag 27 februari 2010

En dag som artist

Fick sovmorgon idag. Freja steg upp själv och gick ner till My, som alltså inte fick lika mkt sovmorgon.






Kaffe och katt i fönstret är en bra start.






8:44
Har just pratat med Sanna som befinner sig på tåget. Allt verkade fint med henne. Hon önskade endast 30 min sömn när hon kommer fram.

9:16
Mer kaffe






11:23
Har sjungt igenom låtarna med My. Det sitter som en smäck. Hon känner mitt sätt att sjunga så de nya arrangemangen var inga problem.

11:35
Stöckel meddelar att han är i fin form.












11:36
Sanna och Daniel har just lämnat Västervik med buss.

14:26
Riggning och många tunga lyft.


















Snygga komikern Fredrik Palmkvist har anlänt.






15:06
Andas ut med en kall öl på hotellrummet.












16:23
Ljudkoll

















Det drar ihop sig. Ljudkoll är klart. En del strul med medhörningen, men ett nytt slutsteg är på väg. Vi hoppas det fixar sig.





Drar mig tillbaka en stund.





Vi ses






17.52
Två åt mina fans sms:ar på väg in med bussen! Skönt, jag älskar alla mina fans! Tack Daniel. ;)

18:04
Tar ett kliv in i duschen






Fans i rummet.







2 kommentarer:

Mita sa...

Du får nog ta mer än en kopp kaffe =)

Stöckel sa...

Det var en fin dag men det var riktig skönt att komma hem till stugan.