tisdag 16 juni 2009

Förlåt!

Det har varit dåligt med bloggandet den senaste tiden och jag ber om ursäkt för det om nu någon mot förmodan skulle ha saknat mina enkla små rader. Vad har hänt sedan sist? Det har varit mycket jobb och på fritiden har vi mest pysslat i trägården och lekt med Frejsan.

Helgen som gick var tanken att vi skulle på grillfest i Karlskrona, men så åkte Freja på maginfluensa natten till lördagen. Natten till söndagen var det Helenas tur att bekanta sig med toaletten och natten till måndag kom kräkningarna som ett brev på posten (eller ett mail i outlooken kanske man säger nu för tiden) till mig. Nu är det över i alla fall och jag är hemma och väntar på att det ska gå 48 timmar efter senaste vomitering.

Tänkte det kunde vara på tiden med lite bilder. Det är ni ju inte bortskämda med. Håll till godo!

Freja på altanpremiér i slutet av April
Svensexa för Tobbe i Malmö
Edvin med dina stolta föräldrar på sitt dop
Piknic med dagis före regnet
Piknic efter regnet
Tobbe & Cham gifter sig
Farmor och Freja gungar på Hasslö
Freja visar hur det låter när det blåser i träden
Jordgubbar, rädisor och lavendel på altanen
Blommor å gräs å de då va
Freja och en död mus
Jägaren?
Liten Freja med maginfluensa
Varför inte diska, bada och leka samtidigt?!
Att man kan se så söt ut

Va? Har jag risifrutti i ansiktet? Vart då?
Jag drar! Hej!


3 kommentarer:

Kalle&Katja sa...

Åhh så fina bilder!! Kul, kul:) Fina Tobbe & Chamela var!!
*haha* kul med före och efter på dagis;)

Majsan sa...

Vilka underbara bilder, Kim!! Visst är det skönt med livet utanför nätet.. det får absolut inte glömmas av! Men visst har Du varit saknad, Du och Dina ord :)

TREVLIG SOMMAR!!

Stranne sa...

Ja visst ser det fint ut. =)
Ja, ett liv utanför nätet måste man ha och det är där jag lägger den mesta tid som tur är ;-)

Kram och trevlig midsommar!