måndag 23 mars 2009

Spännande med V65 eller var det V75...?

Jag kan inget om hästar eller trav. Men jag är med i ett litet spellag där jag varje vecka betalar en slant till Glenn som tippar. Perfekt.

Igår, söndag, satt jag vid tvn och hade för mig att jag kom ihåg raden i huvudet och det var riktigt spännande. Vi var på väg att få in många rätt.

Idag när jag kom till jobbet fick jag veta att det var v65 jag kollade på och det Glenn spelat på var v75 som gick i lördags. Man kan säga att det är tur att det inte är jag som sköter tippandet.

1100:- gav loppen i lördags i alla fall. Bra Glennan!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis grattis!! Ibland har också jag fått in några hundringar på en liten summa spel... och gått med vinst.. :) Det är alltid lika skoj, även när det gäller de små summorna. Det visar ju att det funkar också för den "lilla" spelaren.. som jag, som spelar på V75 bara ibland.. :) Så nu finns det en nätt liten summa på mitt atg-kort att användas vid akuta förhållanden..