söndag 28 december 2008

Vänner - från min kvinnliga sida sett

Om 30 min ska vi åka mot Kalmar och Rasta för att hämta upp kära vännen Tobbe. Ska bli så roligt att ses igen. Sitta uppe halva natten, prata, dricka vin och lyssna på musik. Han är en sådan person som man kan vara från länge men när man ses var det som igår vi pratade. Alltid lika roligt. Har saknat honom.

Sedan ska vi in till stan och se om det finns något fint på Carlings att köpa. Fick presentkort av svärföräldrarna och det kom väl till pass. Min garderob har en tendens att vara tunn. Kläder kanske inte är min största passion men man kan alltid ändra sig som sagt. Idag ska det bli roligt att kolla lite. Köpte två tröjor på rean igår föresten.

Söndagen den 28 december 2008 ser ut att bli en underbar dag. Dessutom har jag en riktigt bra hårdag. Det ligger perfekt.

Sometimes it´s hard to be a women... But not today.

Inga kommentarer: