måndag 22 december 2008

Nytt år. Nytt jobb. Ny blogg?

En sak är säker och det är att jag varit fullständigt usel på att blogga. Det verkar inte riktigt vara min grej att hålla igång något så. Hur som helst kommer här en avslutningstext för att knyta ihop säcken 2008.

Kan börja med att berätta att vi spelat in vår andra skiva klart. Det blir 10 nya låtar som (om jag får vara lite osvensk) upplever kommer bli magiskt bra. Vi har verkligen arbetat ordentligt med låtarna både i och utanför studion. Slipat på detaljerna utan att för den sakens skull över producerat eller tagit bort live-känslan. Det som orkar vänta kommer under våren att få uppleva en ordentlig musikalisk resa i ett ljudlandskap betydligt mer fantasifullt än sist.

Freja utvecklas för fullt. Henne kan du följa i hennes blogg som du hittar länk till här på min sida.

Jag har fått nytt jobb och kommer från och med 1 Januari att arbeta heltid som förtroendevald för fackförbundet Unionen. Det ser jag som ett mycket spännande jobb. Helt klart en utmaning men samtidigt väldigt roligt. Det blir en del resor också då jag kommer arbeta mycket i Umeå och Stockholm.

Nu är det snart jul. Otroligt. Ser fram emot det. Det är årets bästa högtid, helt klart. Familjen samlad, tända ljus och bara mysa. Dessutom har ju Frejsan blivit så pass stor nu att hon kommer vara med mer. Det blir kul att se hur hon upplever tomten. På dagis har han visst varit på besök och då vart hon lite rädd.

Nu knyter jag ihop 2008 med ett tjoflöjt och ser fram emot 2009.

Vi hörs!

Kärlek!

//Kim

2 kommentarer:

Jonny sa...

Det var ju på tiden att du bloggade lite! :-)

Martin sa...

Lycka till med det nya jobbet! :)