fredag 25 januari 2008

Nya strängar = ny gitarr!

Ohhhhh!!! Vilket rep igår! Jag var helt salig när jag kom hem och pladdrade nog sönder Helenas öron. För det första så spelade alla i bandet fantastiskt. Det satt sjukt bra. Jag tror vi alla var lika förvånade mellan låtarna att det bara flöt på. För det andra så hade jag på Andreas inrådan bytt strängar på nya gitarren, till en tjockare och mer kvalitativ sort. Det gjorde enorm skillnad. Vart som en ny gitarr, igen. Den höll stämningen, det var betydligt enklare att spela och jag lyckades till och med göra ett par fiiiina fill in. Såååå gott!

Ikväll lirar jag, Andreas och My på Playbar i Karlskrona. Imorgon ska vi riva O´Learys ihop med Djävul (lyssna på och läs om dem här). Har en känsla av att vi kommer slå vår bästa spelning som vi gjorde på Söderport för ett bra tag sedan. Känslan i magen är bra, jag är laddad till 200% och låtarna sitter! Nu är det bara publiken vi saknar!

Du kommer väl?

1 kommentar:

Kalle&Katja sa...

Suverääään spelning på Playbar!! Vi är era fans:) KRAMIS