måndag 14 september 2009

Psykoser i Hollywood

Jajaja, jag fastnade vid Hollywoodfruar. Trodde jag skulle få slurpa i mig onödig rikedom via skärmen. Få skratta och brista ut "gode gud det är inte sant".

Men ack, nej. Fram kommer en Anna Anka, ja, ANNA ANKA. En fullständigt urblåst så kallad människa och skämmer ut hela Sverige. Eller, låt oss säga att hon inte är en av oss längre. Låt henne stanna där hon är. Det var bland det vidrigaste jag sett. Hennes make, Paul Anka sjönk som en sten även han. "Diana" förlorade all sin värdighet. Att Paul bara låter en så osedvanligt pantad person få befinna sig i hans närhet.

Arrogant, oförstående och allt igenom äcklande var hon, Anna Anka. Det värsta är väl att det finns fler som henne. Fler som ser ner på dem som är orsaken till deras överdåniga lyxliv. Pinsamma bonnlurkar tror jag hon kallade Pauls fans, de som investerat i hennes ruttna liv.

Usch.

2 kommentarer:

Majsan sa...

Jag jobbade och såg inte programmet därför.. fast det hade varit spännande. Jag såg dock rubrikerna idag, vad som nu är sant, men fru Anka hade visst sagt något i stil med att de andra svenska hollywoodfruarna var så ointressanta att programmen borde handla enbart om fru Anka själv.. Håhåjaja.. vilket tomt liv.

Jag är innerligt glad att jag har det som jag har det.. :D

Daniel Kjellander sa...

Världsklass! Jag hörde att hon gärna sög av sin man varje morgon för att han ville det och vill han det så måste man det annars blir han inte nöjd. Och att hon äter brosk för att slippa cancer eftersom delfiner inte får cancer och delfiner mest består av brosk. Jag såg Kändisdjungeln idag i rent researchsyfte...recension i morgondagens blogg....