torsdag 24 september 2009

Det växte sig större än jag trodde med Anna Anka...

Såg första avsnittet av Hollywoodfruar. Blev förbannad. Gjorde som man gör 2009 när man blir arg. Man bloggar och startar en Facebookgrupp. Haha.

Nu har Facebookgruppen "Stoppa Anna Anka vid Svenska gränsen" som jag körde igång vuxit sig till den största AntiAnka-gruppen på Facebook med ca 4200 medlemmar. Dessutom ökar gruppen med 2-3 personer varje minut.

Så kan det gå.

Här hittar man den gruppen.
http://www.facebook.com/home.php?ref=home#/group.php?gid=134249690788

Gruppen har blivit omnämnd i media som Metro Sthlm och Malmö samt omskriven i DagensPS.se där "Broskgeneralen" (jag) uttalar sig. hahaha

http://dagensps.se/artiklar/kronikor/peppe-engberg/2009/09/17/10457153/index.xml

Tack och hej, ankleverpastej!

1 kommentar:

Majsan sa...

Visst är det intressant detta att en person som retar gallfeber på ett gäng medmänniskor ändå får så vansinnigt mycket uppmärksamhet i stället för att hon tigs ihjäl...

Jag vägrar läsa tidningsartiklarna eller se program där hon medverkar. Det är mitt sätt att visa vad jag tycker.. (utifrån vad jag sett på TV-trailers och rubrikerna i media)

Hon tycks ju få precis vad hon vill... uppmärksamhet ;)

Kram och trevlig helg