onsdag 16 september 2009

Dagens Anna Anka citat! En orgie i idioti.

– Det är synd om svenska män. De gifter sig med snygga kvinnor som snabbt blir oattraktiva, börjar klä sig slafsigt och struntar i mannens behov. Som hemmafru ska du ställa upp på alla sätt, du ska alltid var snygg och välklädd. Sexuellt är det kvinnans skyldighet att se till att mannen är tillfredsställd, gör hon inte det får hon skylla sig själv om han är otrogen.

– Svenska pappor är tragiska med sina blöjbyten och sin jämställdhet. En riktig amerikansk man får panik om han är ensam med barnet i mer än 20 minuter. Amerikanska pappor lagar inte mat och stryker inte, de jobbar och försörjer sina familjer, skriver hon på Newsmill.

– Jag har förstått att jag väckt en hel del uppmärksamhet i Sverige de senaste dagarna. Det gläder mig. Hur som helst, jag och min man skrattar hela vägen till banken, skriver hon på Newsmill.

Denna kvinna är en fantastisk källa att ösa idioti ur.

4 kommentarer:

Majsan sa...

När jag läste dessa citat tidigare idag, tyckte jag mest synd om henne... tänk vad hon och hennes man förlorar av värde... värde av familjegemenskap, närhet och samarbete...

Stranne sa...

Det är fantastiskt. =)

Jessika sa...

IQ badboll.. Eller nej, inte ens så smart är hon. :)

Anonym sa...

Hon e bra rolig hon! Jisess alltså!