måndag 3 januari 2011

2010 har blivit 2011 - en liten samanfattning

Hejsan!

Först ett stort tack till alla som följt mig under 2010. Stort tack till er som kommit på spelningar, skickat uppmuntrande mail och spridit min musik.

När man som jag gör musik på "hobby-nivå" (men ändå vill något) är man helt beroende av ert stöd för att överhuvudtaget nå ut med de små simpla melodierna. Därför är jag extra tacksam när ni sprider youtube-länkar med mina låtar osv.

Stort tack!

2010 var ett rekord-år för mig. Jag har dels spelat mer live än någonsin samtidigt som jag skrivit klart låtar till kommande skivan som jag också hunnit påbörja att spela in.

2011 kan du förvänta dig en hel del livemusik men också ett nytt studioalbum. "Ett Arv" släpps 3 Juni och det firar jag med två spelningar med bandet som medverkar på skivan. (3+4 Juni, Rosenlundska Källaren i Kalmar)

Jag kommer även försöka få till en ordentlig sommarturné ihop med gitarristen Lasse Stöckel.

Än en gång stort tack för 2010. 
Jag hoppas ni är med mig under 2011 med samma fina stöd. Ni ger mig energin att fortsätta!

Kärlek!
Kim

1 kommentar:

Sofia Ekholm sa...

Självklart är vi med dig ;-)