onsdag 16 juli 2008

Okaaay. Dags för blog...

Spelar i Ronneby på Tosia Bonnada´n


Världens sämsta bloggare. Well, jo, det kan man nog kalla mig. För visst går det långt mellan inläggen. Frågan är... är det bättre att skriva hela tiden men inte ha något vettigt att plita ner. Eller, är det bäst att ha glest mellan inläggen? Vad är en bra bloggare? Antagligen en som har något intressant att säga varje dag.

Hasslöfestival; My & Helena


Vad har hänt sedan "sist" då? Just nu är det väldigt mycket spelningar. Juli är mest intensivt och imorgon, torsdag ska jag, Andreas och My spela i Karlskrona. Sedan spelar vi med hela bandet på Öland, Stora rörs Hamncafé på fredag. Helgen den 26 Juli åker jag och My för att göra två spelningar i Stockholm och sedan är det paus tills 9 Augusti i Västervik. Jag och My kommer avsluta sommaren i Köping den 15-16 Augusti på visfestivalen Kompledigt. Fick veta att man vill vi spelar båda dagarna. Inte dåligt. Där delar vi scen och hotell med Lasse Tennander, Lars Demian, Johan Johansson, Sanna Carlstedt, Frans Haraldsen, Staffan Hellstrand med flera. Stort.

Hasslöfestival; Kalle & Katja


Vi bokades till att spela i en trädgård här i Runsbäck. Lite speciellt. Var och kollade läget igår och det är en urmysig liten oas här i byn. Det blir väldigt skoj. Vi har inte bokats med hela bandet till något privat tidigare. Trevligt.

I övrigt så har jag bara 2,5 dagar kvar till semester. På fredag kl 12,00 stänger jag av datorn på jobbet för att njuta i 4 veckor. Fint väder på semestern hade varit toppen, men just nu vill jag bara få vakna när jag vaknar, stiga upp med Freja. Ta en kopp kaffe och ge henne gröt på morgonen. Det är livskvalité!

Det var nog allt just nu.
Ps. På torsdag kl 17,00 hör ni mig i Radio Blekinge P4. Ratta in det via webben vet jag. Ds.

Inga kommentarer: