tisdag 20 april 2010

Uuuh




Gick just in på toa på jobbet. Tände lampan och över golvet kilar en spindel stor som en femkrona. Jag har ingen spindelskräck men fick rysningar över ryggen och gav omedvetet ifrån mig ett dovt uuuhhh.

Sedan, av instingt började slakten. Jag trampade nog 8 gånger på den. Som säkerhetsåtgärd skruvade jag dessutom skosulan mot golvet i några sekunder.

Nu är det varmare tider. Spindlarna har vaknat och med eller utan skräck så kittlade det lite i rumpan nära jag satt på toaletten.

3 kommentarer:

Tina Widh sa...

Man varnar sina läsare innan man visar otäcka bilder.. :-P

Majsan sa...

Bara genom att läsa dessa rader Du skriver... och ser bilden.. *ryyyyyyyyser* Jag har haft en fruktansvärd fobi för spindlar i alla storlekar...men det har gått framåt..Nu kan jag befinna mig i samma rum som dem... utan att springa...=)*stolt* Fast jag vill INTE ha dem i närheten..om jag slipper.

Mita sa...

Jaha, nu blir det regn hela sommaren!!