onsdag 6 maj 2009

Underbar releasespelning!

Stort tack till Magnus Olsson och Palace för att vi fick möjligheten att ha vår releasespelning hos er. Med ett magnifikt arrangemang, ljud och ljus fick vi njuta tillsammans med er som uppskattar det vi gör. TACK ALLA SOM KOM! Nu hoppas vi skivan säljer som smör.




Jag har inte fått så många bilder än från spelningen men min vän Daniel Nyström mailade mig några. Det kommer mera sedan.
Idag 6 Maj kl 17,00 hör ni mig i Radio Blekinge P4. Lyssna via http://www.sr.se/ och klicka in dig på P4 Blekinge.






2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag måste säga en sak....NI HAR GJORT DET IGEN...Oslagbart! Helt fantastisk skiva. När jag hörde en av låtarna så blev min tanke....Det var precis så det var....
Jag fick rysningar och blev mycket rörd av texten.
Köpte 2 skivor av Martin på DK i F-stn. Måste ju ha en i bilen också =).
Så tack för ännu en superskiva!
/Susanne

Anonym sa...

Ville bara säga....
Sonen o jag tog en tripp med bilen för att hämta dottern vid tåget. På vägen in hör han "Bli gammal med mig".
Han tittar på mig med tårfyllda ögon o säger...Det var starkt...mycket starkt. Ska väl tillägga att han är 17 år.
Så det säger en del!
Susanne